Com comprar

1. Qui pot comprar?

Els productes de GranBlau, de moment, només estan disponibles a les poblacions del llistat que incloem a continuació. Actualment no podem oferir els nostres productes a d'altres localitats, però poc a poc anirem ampliant l’abast dels nostres serveis.

· Barcelona ciutat

· L'Hospitalet de Llobregat

· Sant Just Desvern

2. Com es pot comprar a GranBlau?

Hi ha tres maneres diferents de comprar:

a. COMPRA PUNTUAL ON-LINE: A través de la nostra botiga virtual t’oferim diferents productes de peix a preu tancat (un preu que varia cada setmana però que nosaltres fixem setmanalment per evitar-te molèsties amb les variacions diàries del preu del peix). Sempre contenen peix i marisc de la màxima qualitat i seleccionats per nosaltres. Poden ser productes essencials (safates d’un únic tipus de peix) o packs temàtics (combinacions de diferents peixos o manipulacions).

b. COMPRA PER SUBSCRIPCIÓ ON-LINE: A través del nostre web, i per un sistema paral·lel, et donem la possibilitat de subscriure’t a una determinada comanda de peix per no haver de preocupar-te de fer la compra cada vegada. D’aquesta manera rebràs una caixa de GranBlau setmanalment, cada 15 dies o un cop al més, com et vagi més bé. Descobriràs les nostres caixes a l’apartat de subscripcions.

c. COMPRA PER TELÈFON: Si el que t’oferim a través del nostre web no respon exactament a les teves necessitats perquè vols una peça amb unes característiques molt concretes, una manipulació del peix molt específica, o es tracta d'una referència que explícitament requereix compra telefònica, pots fer-nos la comanda per telèfon i ens adaptarem al que ens demanis.

3. Què es pot comprar a GranBlau?

Nosaltres classifiquem tots els nostres productes en diferents tipologies. Com has vist en la pregunta anterior, no tots estan disponibles a través de la nostra botiga virtual.

a. PRODUCTES BÀSICS: Contenen un únic tipus de peix o marisc i es presenten en diferents mides i manipulacions. Generalment s’ofereixen a un preu tancat. En alguns casos, però, com que depenen de la disponibilitat i del preu de mercat, tenen preu variable i només es poden comprar per telèfon, perquè no podem garantir-ne el preu.

b. PACKS TEMÀTICS: Contenen peix o marisc d’una o diferents varietats i poden contenir altres ingredients orientats a oferir-te una combinació de productes que respon a una necessitat concreta com una celebració familiar o un sopar romàntic, o oferint-te els diferents ingredients per elaborar un plat concret, com una paella.(disponible on-line).

c. PACKS FAMILIARS: Contenen peix o marisc en quantitats significatives que et permeten fer una compra gran de peix per a tota la família, o per a tota la setmana, proporcionant-te peix i marisc per diferents àpats (disponible on-line només per subscripció).

d. PRODUCTES A MIDA: Si no trobes el que necessites entre els productes anteriors, t’oferim un servei completament a mida mitjançant el qual et podem preparar el producte amb la manipulació que vulguis. En aquest cas, has de fer una compra telefònica a través del Tel. 935 567 189.

4. Com es determina el preu dels productes?

És important saber que els preus del peix varien cada dia (i sobretot el del peix de llotja) en funció de l'oferta i la demanda i del resultat de les subhastes. Per evitar problemes i variacions en el preu, a GranBlau ens comprometem a fixar els preus de tots els nostres productes de manera setmanal. I a més, hem fet l’esforç de crear una oferta de productes amb molts formats i d'oferir diferents referències a preu fix, perquè et sigui molt més fàcil comprendre i valorar si vols comprar qualsevol de les nostres referències.

5. Com funciona la compra puntual?

És tan senzill com navegar pel nostre web i anar seleccionant els productes que t’interessen i les quantitats que vols de cadascun d'ells. Cada vegada que seleccionis un producte aquest s’afegirà al cistell de compra. Per navegar i buscar entre els nostres productes, pots utilitzar el menú de l'esquerra que es diu "Peix d'avui" i els filtres de la cerca avançada, o buscar per paraula clau. I per seleccionar els productes, simplement clica l'opció “Afegir al cistell” que trobaràs al costat de cada referència.

Un cop tinguis tots els productes que necessites hauràs de formalitzar la compra a través del cistell. Veuràs llavors un llistat exhaustiu de la teva selecció de productes a partir del qual podràs fer modificacions d’últim moment. Encara que, sempre podràs tornar enrere, cap a la botiga, per continuar comprant.

Quan ho tinguis clar i un cop s’hagi confirmat el contingut del cistell, s’obrirà un formulari per que introdueixis el nom d’usuari i la contrasenya de GranBlau (si ja ets un client registrat) o un formulari de registre de nou usuari (per a aquells que siguin nous).

Les dades que s’introdueixin en el registre seran emmagatzemades per tal que la comanda arribi a bon port. Però sempre que l’usuari ho desitgi es podran modificar a través d'“El meu compte”.

Un cop confirmades totes les dades d’enviament, es procedirà al pagament de la comanda. Oferim per fer-ho dues opcions entre les quals podràs escollir: mitjançant un compte PayPal, que funciona amb qualsevol targeta de crèdit. Un cop fet el pagament, rebràs la confirmació que la transacció bancària s’ha realitzat amb èxit i nosaltres procedirem a preparar la teva comanda, que rebràs a la direcció i en l’horari que ens has indicat durant el procés.

6. Com funciona la compra per subscripció?

La compra per subscripció es un procés completament paral·lel a la compra esporàdica. Un cop accedeixis a la zona de subscripció, podràs veure les diferents caixes de peix que nosaltres et proposem. N’hi ha amb diferents tipus de peix i de diferents mides. Un cop tinguis clara la caixa que necessites, et podràs subscriure a la caixa en qüestió. Per fer-ho, hauràs de seguir el procés de subscripció on podràs escollir la caixa, la periodicitat (setmanal, quinzenal o mensual) i el dia de recepció de la caixa. A més, en aquest cas el pagament serà a través de càrrec en compte bancari a finals de mes, per tant hauràs d’introduir el número de compte. En qualsevol moment et podràs donar de baixa de la subscripció a través del nostre web.

7. Com funciona la compra per telèfon?

Només has de trucar-nos al Tel. 935 567 189 i et prepararem la comanda a mida, oferint-te diferents tipus de peix en peces senceres o manipulat com tu vulguis.

Aquest servei de compra per telèfon està pensat per als que vulguin un producte molt específic, amb unes característiques molt concretes o amb una manipulació determinada, i també per als casos en què el producte que es desitja ho requereix.

8. Com es fa el procés de pagament?

Per a les compres puntuals on-line (no subscripció), el procés de pagament es fa mitjançant PayPal o amb targeta de crèdit a través d’una TPV virtual. L’import que es paga al moment de finalitzar la compra correspon exactament a la suma total dels imports de tots els productes seleccionats, i no hi haurà cap variació posterior perquè tots els nostres productes tenen un preu fixat setmanalment.

Per a les compres telefòniques, es donarà per telèfon un preu estimat, però no serà fins que puguem preparar la comanda, quan sapiguem el preu final de cada producte i per tant, el preu total de la comanda (ja que haurem de pesar cadascuna de les peces que ens demanes, i multiplicar el seu pes pel preu per quilogram). Un cop tinguem el preu total, et trucarem perquè acceptis la comanda. El pagament es farà al moment de l’entrega del producte, en efectiu o amb targeta de crèdit mitjançant datàfon.

Finalment, per als que estiguin subscrits a una caixa gran periòdica, establim el mètode de pagament de càrrec en compte corrent a final de mes per automatitzar tot el procés. Això és possible perquè nosaltres garantim la constància dels preus de les caixes grans.

9. Com sé que he fet bé la comanda?

Un cop realitzada la comanda, rebràs una notificació al teu navegador i automàticament també un e-mail de confirmació amb totes les dades de la compra.

Si la recepció d’aquest e-mail es demora més d’una hora, si us plau, posa’t en contacte amb nosaltres.

10. Com s’envien els productes?

Qualsevol comanda serà enviada a l’adreça que ens proporcionis i dins l’horari escollit, i la rebràs l’endemà de fer la comanda, sempre i quan aquesta s’hagi fet abans de les 21.00h. I anirà acompanyada d’un albarà d’entrega que especificarà tots els productes que t’entreguem.

Tota comanda posterior a les 21.00h serà processada l’endemà. Tot i això, nosaltres sempre preparem el producte durant la nit abans que tu rebis la comanda. Per tant, en qualsevol cas (encara que tu fixis una entrega diferent a l’endemà de fer la comanda), la teva comanda haurà estat preparada la mateixa nit del dia de recepció del producte.

A GranBlau fem nosaltres mateixos el repartiment de comandes, mitjançant vehicle i conductor propis. D’aquesta manera ens assegurem que tots els nostres productes t’arribin perfectament envasats en una caixa de poliestirè expandit resistent a l’aigua, amb unes caixetes petites que contenen el producte i que estan envoltades de gel per assegurar una correcta conservació i mantenir la cadena de fred.

11. Si faig la comanda avui, quan rebré el producte?

Sempre que facis la comanda abans de les 21.00h, rebràs el producte l’endemà, a l'adreça i els horaris estipulats per tu.

Si la fas més tard de les 21.00h, nosaltres la processarem l’endemà, o sigui que t’arribarà al cap de dos dies.

Independentment de l’hora que facis la comanda, nosaltres la prepararem sempre durant la nit abans de ser entregada, i per tant el producte sempre t’arribarà fresquíssim.

12. Quan rebré la factura?

La factura la rebràs uns dies després per correu ordinari a la mateixa adreça on t’haguem fet entrega de la comanda. I correspondrà a l’albarà d’entrega que hagis rebut amb el producte.

13. Qui paga les despeses d’enviament?

De moment, com que estem en fase de llançament i fem el repartiment directament i només per l’àrea metropolitana de Barcelona, nosaltres assumim les despeses d’enviament, però demanem una compra mínima de 50€ (IVA no inclòs) per acceptar una comanda sense càrrec de ports.

En cas que no se superi la compra mínima, carreguem unes despeses d’enviament de 8€ + IVA. Això queda sempre explicitat durant el procés de compra.

14. Sempre rebré la comanda que he fet?

Si compres el producte a través de la nostra botiga virtual, sí. En cas que hi hagués algun problema amb algun dels productes que hagis escollit, ho resoldríem mitjançant una trucada telefònica.

Quan es tracti d'una compra per telèfon, sempre et trucarem per confirmar la comanda definitiva, comentar-te si hi ha problemes de disponibilitat, i dir-te el preu final, per tal que acceptis la comanda.

15. I si tinc algun problema, com puc reclamar?

Atendrem la teva consulta o reclamació per e-mail a través de l'adreça electrònica info@granblau.es, o per fax al 935 567 189.

EL TEU CISTELL

Comprar

UNIT.:

0

COMPRAR

TOTAL

0,00

↑  Tornar amunt

Registre correcte. En breu rebràs les nostres newsletters.

L' e-mail introduït no és correcte o bé ja es troba en les nostres bases de dades.